Support
SUPPORT. ANYWHERE. ANYTIME
Contacteer ons
Chat met onsStart chat, klik hier
Bel ons+32 3 780 60 58
Mail onshelpdesk@becosoft.com
Handige links
Download teamviewer
Knowledge Base & FAQ
Client Portal
FAQ
Hier kan u de meest gestelde vragen nalezen, wie weet staat ook het antwoord op uw vraag ertussen. Kan u niets vinden? Neem dan contact met ons op en wij helpen u graag verder.
Lees alle support blogs
DRINGENDE TECHNISCHE INTERVENTIE NODIG?
Onze helpdesk staat continu tot uw dienst. Met ons team van ervaren professionals kunnen wij u ondersteuning bieden overal in België en Nederland. Wenst u een afspraak te maken? Contacteer onze helpdesk:
Tel: +32037806058
Email: helpdesk@becosoft.be
ONZE OPLOSSING
Becosoft levert u de oplossing. Samen met u werken wij een totale oplossing op maat uit. Op deze manier kan u er gerust in zijn dat uw infrastructuur optimaal presteert. Wij hebben onder andere onderhoudscontracten voor uw servers, computers, software en toebehoren. Kortom, Becosoft levert u een totaalpakket aan diensten.
Dankzij onze remote management oplossingen kunnen wij zelfs uw infrastructuur vanop afstand beheren. Zo kunnen wij in een minimum van tijd uw problemen oplossen of de gewenste aanpassingen doorvoeren.
Service contracten worden op maat van uw bedrijf samengesteld. Zij kunnen variëren van tijdens de kantooruren tot 7/7 dagen en 24/24u. Tevens kunnen wij u veilige oplossingen bieden voor backup en disaster recovery van uw kritieke bestanden.
.NET FRAMEWORK 4.6 REDISTRIBUTABLE
Download hier uw .Net Framework 4.6 redistributable:
Teamviewer
Teamviewer download link: